Τα οφέλη βέβαια από τους ευχαριστημένους και ασφαλείς επισκέπτες είναι πολλαπλασιαστικά για όλη την βιομηχανία μεταφορών/τουρισμών/επιχειρήσεων. Εν τέλει το τουριστικό προϊόν γίνεται ανταγωνιστικότερο και προπάντων βιώσιμο και συμβατό με συνθήκες αειφορίας είτε αφορά φορείς όπως λιμάνια και αεροδρόμια, είτε μικρά νησιά και περιοχές με πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα. Επιπλέον η συλλογή και καταγραφή των δεδομένων ανθρώπινων ροών, συνδυαζόμενη με στοιχεία από το ευρύτερο οικοσύστημα (μεταφορές, κίνηση, αφίξεις, αναχωρήσεις, καιρός, γεγονότα κα), και η ανάλυση τους, παρέχει πολύτιμη γνώση στους ιθύνοντες για την στήριξη αποφάσεων σε μελλοντικά σχέδια για πολιτικές προσέλκυσης και εξυπηρέτησης υψηλότερων απαιτήσεων και για άμεσες περιπτώσεις διαχείρισης άμεσων ή έμμεσων κινδύνων
Προορισμοί | Επαγγελματίες Τουρισμού | Επισκέπτες / Τουρίστες |
---|---|---|
Σύστημα ισοζυγίου επισκεπτών με δυνατότητα εκτίμησης πρόβλεψης σε διαφορετικά χρονικά επίπεδα | Προτάσεις αποφυγής κορεσμού. Καλύτερος συντονισμός μεταξύ επαγγελματιών | Αποφυγή δυσάρεστων εμπειριών κατά την επίσκεψη σε τουριστικά αξιοθέατα – Πιο ευχάριστος χρόνος σε καταστάσεις αναμονής |
Στήριξη αποφάσεων για την διαχείριση πόρων – Παρακολούθηση και γνώση τάσεων επισκεψιμότητας σε πολυσύχναστα σημεία | Πιο ευχαριστημένοι πελάτες. Καλύτερη ποιότητα υπηρεσίας | Πληροφορημένος επισκέπτης |
Εξασφάλιση Συνθηκών Ασφάλειας και Υγείας – Συνθήκες αειφορίας | Ανθεκτικότητα σε κρίσεις | Άισθημα Ασφάλειας – Προστασία υγείας |